Rezerwuj
Rezerwuj online Przyjazd
21 lis 2024
Wyjazd
22 lis 2024
Rezerwuj

FAQ

Frequently Asked Questions

Dla Państwa wygody zebraliśmy na jednej stronie listę najczęściej powtarzających się pytań zadawanych naszej recepcji. Jeśli jednak nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie - zapraszamy do kontaktu z naszą recepcją.

Aktualizacja dokumentu: 26.02.2024

Najczęściej Zadawane Pytania
  • Mam kod rabatowy - jak z niego skorzystać?
    Aby skorzystać z kodu rabatowego należy wpisać go w „Podsumowaniu rezerwacji” klikając w link „Mam Kod Rabatowy”.
     
  • Czy hotel zapewnia dostęp do sieci Internet?
    Hotel zapewnia dostęp do Internetu poprzez publiczną sieć WiFi. Przepustowość łącza zależy od ilości osób korzystających w sieci, hotel nie gwarantuje określonej wielkości dostępnego pasma.
     
  • W jakich godzinach serwowana jest obiadokolacja (HB)?
    Obiadokolacja serwowana jest w restauracji od godziny 16:00 do 19:00.
     
  • W jakich godzinach serwowane jest śniadanie ?
    Na śniadanie zapraszamy od poniedziałku do ptiątku w godzinach 7:30 - 10:00, zaś w soboty, niedzielę i święta od 8:00 do 10:00.
     
  • W jakich godzinach działa Restauracja A'la Carte ?
    Od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 12:00 do 21:00. Menu Restauracji dostępne jest tutaj.
     
  • Jakie są wymiary basenu w hotelu?
    Wymiary basenu to 6 x 12 m, głębokość 1,4 m. Na basenie hotel nie zapewnia ratownika.
     
  • Jaki jest koszt korzystania z basenu w hotelu?
    Dla wszystkich gości hotelowych basen jest bezpłatny, dla gości korzystających tylko z basenu cena to 35 zł (dorosły) i 20 zł (dzieko do 12 lat) / 1h. Istnieje możliwość zakupu karnetu na 10 wejść za 300 zł.
     
  • Jestem zainteresowana / zainteresowany zorganizowania w Royal Park Hotel & SPA uroczystości rodzinnej – gdzie mam się zgłosić?
    Z wielką przyjemnością podejmiemy organizacji każdej uroczystości rodzinnej. Zapraszamy do kontaktu z działem marketingu i sprzedaży – prosimy o kontakt email (marketing@royalpark.pl) lub telefoniczny
     
  • W jakich godzinach można korzystać z basenu?
    Basen otwarty jest w godzinach 8:00 do 21:00. Po 21:00 następuje przerwa techniczna.
     
  • Czy w pokoju hotelowym jest dostępny ręcznik na basen ?
    W przypadku standardowego pobytu (nocleg ze śniadaniem) w pokoju dostępny będzie tylko standardowy ręcznik łazienkowy. Ręcznik na basen oraz płaszcz kąpielowy (szlafrok) jest dodatkowo płatny. Ręczniki i szlafroki można zamówić na etapie rezerwacji online (sekcja dodatki do rezerwacji), lub w hotelu poprzez recepcję.
     
  • Wg. jakich zasad w hotelu dostępna jest sauna?
    Sucha sauna fińska w naszym hotelu jest płatna, jednak rezerwowana jest na wyłączność. Rezerwacji należy dokonać w recepcji. Cena to 35 zł / 1h za każdą osobę (max. 4 osoby).
  • Dlaczego sauna objęta jest dodatkową opłatą?
    Sauna w Royal Park Hotel & SPA rezerwowana jest indywidualnie i dostępna jest na wyłączność osoby rezerwującej. Nie jest ona miejscem ogólnodostępnym -  w zamian za intymny (prywatny) dostęp do strefy sauny pobierana jest właśnie opłata. Rezerwacji sauny należy dokonać z wyprzedzeniem min. 1h – sauna musi zostać przygotowana i nagrzana specjalnie na potrzeby konkretnej rezerwacji.  

  • Czy można z zakupić Voucher prezentowy do hotelu?
    Tak, można to zrobić na dwa sposoby: Można zakupić fizyczny voucher w recepcji hotelu lub zamówić voucher online w wersji elektronicznej. Voucher zakupiony online otrzymasz w formie pliku PDF do samodzielnego wydrukowania.
     
  • W jakich godzinach pracuje Insytut SPA & Wellness?
    Recepcja SPA przyjmuje rezerwacje na zabiegi od pn. do pt. w godzinach od 10:00 do 20:00, oraz w weekendy w godz. 10:00 do 18:00. Można także dokonywać rezerwacji telefonicznych (94 316 61 95) oraz mailowych (spa@royalpark.pl).
     
  • Czy w hotelu znajduje się miejsce na przechowanie rowerów?
    Tak, dostępna jest kryta wiata rowerowa, ze stojakiem rowerowym, jest tam także możliwość spłukania roweru wodą myjką rowerową (o standardowym ciśnieniu).
     
  • Czy w hotelu można wypożyczyć rowery?
    Tak jest taka możliwość. Dostępne są zarówno rowery dla dorosłych jak i dla dzieci.
    Cena za 1 rower to 10 zł / 1h, lub 40 zł / cały dzień.
     
  • Mam problem z rowerem na którym przyjechałem do Mielna - czy mogę uzyskać pomoc ?
    Zapraszam do skontaktowała się jednym z serwisów:
    - Gabinet Rowerowy; ul. Spółdzielcza 6, 76-004 Sianów; tel. 538 873 183; www.gabinetrowerowy.pl
    - DMG Serwis; ul. Drzymały 16, 75-074 Koszalin; tel. 94 342 58 41; www.dmgserwis.pl

    W Recepcji hotelu dostępny jest także (bezpłatnie) profesjonalny kompletny zestaw narzędzi rowerowych. 
     
  • Czy w hotelu otrzymam mapy / mapy rowerowe?
    Tak, drukowane mapy regionu oraz Mielna, mapy szlaków rowerowych można uzyskać bezpłatnie w recepcji. Zachęcamy jednak do pobrania aplikacji mobilnej "Pomorze Zachodnie". Szczegóły dostępne na tej stronie lub "Rowery na Forum" - szczegóły tutaj.

nadmorski wypoczynek

w hotelu spa & wellness
Zobacz wszystkie
newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez FIRMA HANDLOWA "XXL" S.C. IWONA DUDZIAK WIESŁAW DUDZIAK, Zwycięstwa 75, 75-006, Koszalin , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane